miercuri, 12 octombrie 2011

POC - Scurt metraj în 2 acte


#FFW (a se citi foarte repede)#
Ajung ca de obicei la lucru... Vine şi pauza de masă... Alerg cu zâmbetul până după urechi şi limba scoasă în sala de mese. Persoane multe, poate prea multe. Observ că grupul meu s-a extins. Avem invitaţi. Nu-i nimic... Revin cu gândul la mâncare... E caldă, aburi înmiresmaţi... Ce mai, vis!
Dar Pisi care e nouă în grup trebuie să ne împărtăşească experinţa ei mioritică:
- are carnet de mult, de ţ ani
- n-a condus de mult, de ţ ani (mai bine rămânea aşa)
- de câteva sătămâni s-a apucat de condus (pisi vrea să fie independentă ce mai)
- doar că de pe banda dreaptă a drumului a vrut să facă stânga!!!
- şi pe banda stângă era un neamţ normal cu maşina lui



#Viteză normală#
Ce a rezultat?... Un mare POC!!!
Problema care mi-a luat pofta de mancare: se laudă la masă, ca l-a sunat pe şeful poliţiei pe care îl cunoaşte ea bine, şi cu ajutorul lui (că pe ea n-o duce mintea) şi-a schimbat declaraţia şi a ieşit neamţul vinovat
Concluzia: în Românika îi fentăm noi pe ei, în Germănica noi nu avem voie să lucrăm/circulăm fără acte.
Date fiind cele de mai sus mi se face greaţă şi tind să le dau dreptate (nemţilor).


#FFW  (a se citi foarte repede)#
Cam două săptămâni mai târziu e dimineaţă, mult mai frig, dar mi-a trecut greaţa... E prima zi de şcoală... Concluzia cursului este să radiem energie pozitivă... Că e mai bine şi pentru noi şi pentru cei de langă... Total de acord cu proful... Plec relaxat plin de energii pozitive... Pe bicicletă... Pedalez spre lucru... Sens giratoriu... Intru ca să ies la a doua... Trec de prim... POC!!!


#Viteză redusă (Slow motion)#
Un taxi (logan galben) imi taie faţa şi intru in portiera lui dreapta. Am timp doar să reacţionez să îmi protejez roata faţă a cursierei. Trag de ghidon uşor dreapta şi înfig cotul stâng în uşa nebunului de servici. Şocul vine violent şi îl simt până în umăr. Mă proptesc în maşină să nu mă arunce în dreapta. După ce trece mă vărs pe asfalt cu bicicleta lângă mine. Deschid ochii şi văd în spatele meu tot sensul giratoriu încremenit, toate maşinile oprite pe loc. Întorc capul şi scanez cursiera... A scăpat.


#FFW  (a se citi foarte repede)#
Ma ridic zâmbind, fericit că nu mă doare nimica. Îi fac semn taximetristului care s-a oprit dupa 50 de metri dar n-a catadicsit să coboare, că nu e normal la cap. Apoi încalec în şa şi îmi continui drumul către lucru, zâmbind.


#Viteză normală#
Am decis: de această dată nu voi lăsa pe nimeni să îmi strice ziua. ;)

Un comentariu:

  1. hei Rzz, daca faza cu "astazi nu voi lasa pe nimeni sa imi strice ziua' iti iese, fa un post si invata-ne si pe noi cam cum se face chestia asta.....sunt dispusa zilnic sa invat ceva nou...

    RăspundețiȘtergere

Acest ştrumf nu vorbeşte urât. N-o face nici tu. Dacă totuşi nu te poţi abţine fă-o acasă la tine. ;)