vineri, 4 mai 2012

Burning Table live în Daos

Aseară aveam chef sa ma plimb... la pas...
Şi m-am plimbat, la pas, până în Daos... 
A meritat din plin. Am inceput tot la pas cu o bere şi apoi s-au dezlănţuit băieţii de la Burning Table. Ce sa mai zic... Am ramas foarte plăcut impresionat. Ca să vă faceţi o idee despre cum au sunat trebuie să combinaţi sound-ul de la Red Hot cu vocea din Roling Stones.

Dar totul mult diferit fata de ce poţi să îţi imaginezi. 

Şi asta se datorează zic eu radăcinilor care vin de departe rău: de la Creedence, Bad Company şi mai ales Led Zeppelin.


După concert aceeşi atmosferă de viaţă luată la pas specifică Daos.
Pozele au fost făcute tot la pas, cu telefonul mobil deci nu mă înjuraţi pentru calitate... Trebuie să înţelegeţi că nu am stat doar şi m-am uitat. Un pogo nu strică niciodată. Daca vi se pare interesant daţi un play la video-ul postat. E creaţia Burning table la care au dat oamenii şi un bis aseară.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Acest ştrumf nu vorbeşte urât. N-o face nici tu. Dacă totuşi nu te poţi abţine fă-o acasă la tine. ;)