marți, 22 mai 2012

Stonebride si Seven That Spells - live in Daos

Săptămâna trecuta (joi mai exact) am reuşit să nu ratez un concert a doua dintre cele mai bune trupe croate pe care am avut ocazia sa le urmaresc. Daca până acum mi-a placut sa compar formaţiile cu alte formaţii după care să zicem că s-au inspirat/orientat, acum îmi place să fac comparaţie cu 2-3 filme.


Aşadat Stonebride mi s-au părut că s-au desfăşurat în ceea ce priveşte tempoul, energia, acţiunea şi adrenalina la fel ca Memento, unul din filmele mele preferate. Da am zis Memento şi nu Pulp Fiction. De ce? Pentru că nici Stonebride nu sunt faimoşi în lume. Au fost delicioşi la cum au prestat.



A doua trupă a fost Seven That Spells şi m-au impresionat foarte puternic. Nu au folosit microfon deloc (nu au vocal) iar între piese liderul trupei striga de pe scenă în engleză dând un sentiment de realitate curată a mesajului. Şi ei, la fel ca prima trupă, m-au făcut să mă simt ca şi cum aş fi urmărit un film. E vorba de Mulholland Drive combinat pe alocuri cu Black Cat White Cat. De ce combinat cu un film al lui Kusturica? Pentru că am identificat pasaje din folclorul zonei fostei republici Yugoslave. Şi se potriveau la fix aceste pasaje, combinaţia fiind mai mult decât reuşită.
Aşadar în cazul în care mai aveţi ocazia să îi vedeţi vi-i recomand cu multă plăcere.
Au meritat toţi banii. ;)

Mai jos un video cu Stonebride (cam asa au performat si in Daos):


Şi unul cu Seevn That Spells (am fi vrut noi aşa plaja la concert :P):




Un comentariu:

Acest ştrumf nu vorbeşte urât. N-o face nici tu. Dacă totuşi nu te poţi abţine fă-o acasă la tine. ;)